Επιστροφές-Αλλαγές

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους
α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητά μας πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας, και
β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα στην εφαρμογή.

Σε όλες τις περιπτώσεις αυτές, ο πελάτης έχει την επιλογή να επιστρέψει το προϊόν, εντός 14 ημερών από την ημέρα της παράδοσης.

Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να μην έχουν χρησιμοποιηθεί και να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, πλήρη και χωρίς φθορές, μαζί με τη συσκευασία τους. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 14 ημερών τότε δύναται να μην γίνει δεκτή η όποια επιστροφή και αντικατάσταση.

Πληροφορίες για την επίλυση διαφορών κατά το άρθρο 14 παρ. 1 του Κανονισμού για την Ηλεκτρονική Επίλυση Καταναλωτικών Διαφορών:

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δίνει στους καταναλωτές το δικαίωμα να επιλύουν τις ηλεκτρονικές διαφορές τους κατά το άρθρο 14 παρ. 1 του Κανονισμού για την Ηλεκτρονική Επίλυση Καταναλωτικών Διαφορών σε μία από τις πλατφόρμες της. Η πλατφόρμα (http://ec.europa.eu/consumers/odr) χρησιμεύει ως τόπος προσφυγής των καταναλωτών για εξωδικαστικό διακανονισμό διαφορών που προκύπτουν από ηλεκτρονικές αγορές και συμβάσεις παροχής υπηρεσιών.